Kontakt Conduct

Kongens gate 14
0104 Oslo
+47 400 01 766
info@conduct.no
googlemaps
Org. nr: 980 394 573

Service Desk - ITSM

JIRA Service Desk er Atlassians ITSM-verktøy, bygget på den svært populære JIRA-plattformen. Fokus på brukervennlighet og enkel selvbetjening bidrar til store effektivitetsgevinster for din Service Desk. Vi hjelper våre kunder med å effektivisere sin Service Desk funksjon, og anvende verktøyene fra Atlassian til å understøtte og integrere alle ITIL-prosesser i virksomheten. Ta kontakt med oss for å få en demonstrasjon, og mer informasjon om hvordan vi kan bistå. 

JIRA Service Desk sin tette integrasjon med Knowledge Bases i Confluence gjør det til et optimalt verktøy for Knowledge-Centered Support. Tett integrasjon med JIRA gjør det enkelt å samarbeide for å løse problemer, og se status på kjente problemer som er under utbedring. Gode rapporteringsmuligheter hjelper Service Managers og Service Teams til å prioritere ressursbruken riktig. HipChat lar alle samarbeide i sanntid når det er nødvendig.

 Avtal møte

Funksjonalitet

  • Brukervennlig kundeportal
  • Selvbetjent Knowledge Base
  • Konfigurerbare køer
  • Konfigurerbare SLAer
  • Sanntidsrapporter

Gevinster for deg som kunde

  • Færre innrapporterte saker
  • Lavere arbeidsbelastning
  • Økt tilfredshet hos kunder
  • Mer tid til de viktigste sakene
  • Bedre beslutninger
  • Kostnadskontroll

Kom igang med en selvbetjent service desk i løpet av en dag og reduser antall saker fra første stund:

  1. Sett opp JIRA Service Desk
  2. Integrerer med Knowledge Base i Confluence
  3. Lag Knowledge Base artikler basert på sakene som kommer inn
  4. Husk å tilpasse arbeidsprosesser, roller, ansvar og belønningsmodeller for å sikre at alle prioriterer å bygge Knowledge Basen

En konkret løsning kan realiseres som et ansvarsprosjekt eller ved enkelttjenester som:

  • Rådgivning ITSM/ITIL
  • Lisensanskaffelse
  • Kravspesifisering
  • Implementering i virksomhetens prosesser og roller
  • Spesialtilpasning og utvikling
  • Integrasjon med andre løsninger som overvåkning eller CRM
  • Drift, videreutvikling og forvaltning av både løsninger og forretningsfunksjoner

Vår teknologipartner innenfor dette området er Atlassian med følgende produkter:

  • JIRA
  • Confluence
  • HipChat
  • JIRA Agile
  • Confluence Questions
  • Confluence Team Calendars
  • Flere add-ons for spesialtilpasninger
undefined undefined undefined